Ik hou van Londen

Ik hou van Londen

Rank 8896 Gelezen 53 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 30 Favoriet 2 Recensies 1
Na een roerige start in het sprankelende New York, heeft Angela Clark
haar zaakjes eindelijk goed voor elkaar. Ze heeft vergevorderde plannen voor een eigen tijdschrift, ze is ten huwelijk gevraagd door haar Amerikaanse vriendje Alex, en sinds ze de jackpot won in Las Vegas heeft ze een beduidend warmere band met haar creditcardmaatschappij.
Het enige probleem dat Angela nog hoeft op te lossen voor ze al haar dromen kan waarmaken, is haar verlopen verblijfsvergunning. Om een nieuw visum te kunnen aanvragen moet ze terug naar Londen. Dat betekent niet alleen een weerzien met Louisa, haar hoogzwangere beste vriendin, maar ook dat ze haar afschuwelijke ex Mark onder ogen moet komen. En misschien nog wel erger: haar moeder... Kan Angela zich nog redden in haar oude leventje?
Angela Clark (5)
Ella Vermeulen
Van Holkema & Warendorf
06 juli 2012

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Rani0112

Recensies

Einde is in zicht

door: Valerie Meijer 1 like
Ik vond dat dit boek eigenlijk het einde al aangaf van het verhaal. Ik was dan ook benieuwd hoe de schrijfster verder zou gaan. Het boek zelf was gewoon precies weer een Angela Clark boek. De nodige drama's, de nodige bijzonderheden en evenementen. Het leven van Clark staat niet stil en kent geen...