Ik leerde Veerle kennen toen ze in bad zat

'Ik leerde Veerle kennen toen ze in bad zat', vertelt Helmus, de hoofdpersoon van Het Bad. Helmus doet zijn best als hardwerkende ambtenaar in een zonderlinge wereld. Zoals in een ander verhaal, Adolf, de hoofdpersoon juist zonderling is in een gewone wereld. In deze bundel hebben de hoofdpersonen en de werelden waarin ze leven het meestal niet heel goed met elkaar getroffen. Helmus werkt zich in de nesten door zijn best te doen, Adolf wordt heel even tegen zijn zin een ster, Bea zit letterlijk in een verkeerde film en Wilbrand ontmoet per ongeluk een mens.

Is Ik leerde Veerle kennen toen ze in bad zat het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik leerde Veerle kennen toen ze in bad zat