Ik meld mij af, ik meld mij aan

Ik meld mij af, ik meld mij aan

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0
Ik meld mij af, ik meld mij aan is het poëziedebuut van Philip Huff: een bundel gedichten over uiteenlopende onderwerpen als familie, de natuur, het stadsleven, technologie – en de liefde: ‘Liefde na jou: een vogel die nooit landt, een gierzwaluw – een gehaast diertje.’

Philip Huff (1984) publiceerde vier romans (Wat je van bloed weet, Boek van de doden, Niemand in de stad, Dagen van gras), een essaybundel en een verhalenbundel. Ook schreef en regisseerde hij de korte films Bosrandgeluk en Het kamp, de laatste naar een verhaal van Maartje Wortel. Huff publiceerde eerder poëzie in Hollands Maandblad en Het liegend konijn.

‘Confronterend, woedend, teder, prachtig.’

Ellen Deckwitz

‘Sterke, beeldende gedichten met een rake, weemoedige sfeer, trefzeker en liefdevol weergegeven. Philip Huff dicht met een scherp oog en een warm hart.’

Mischa Andriessen

Poëzie
Poezie
Prometheus
20 januari 2023
24 januari 2023

Reacties op: Ik meld mij af, ik meld mij aan