Ik niet op jou

Rank 5033 Gelezen 266 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 265 Favoriet 11 Recensies 24
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 8   Topics 0

Lucy Hutton en Joshua Templeman hebben een bloedhekel aan elkaar. Het vervelende is echter dat ze de hele dag tegenover elkaar zitten, als assistenten van de twee CEO’s van een uitgeverij. Lucy vindt Joshua stijf, onuitstaanbaar en overdreven knap, eh... humorloos. Joshua is iedere dag weer verbijsterd over Lucy’s ongeschikte kledingkeuze en eigenzinnige gedrag. Beiden laten geen gelegenheid voorbijgaan om elkaar hun antipathie in te wrijven door middel van een heel arsenaal aan subtiele en minder subtiele (en oké, best kinderachtige) spelletjes. Dit wordt al bijna werkroutine, tot ze allebei hun zinnen hebben gezet op dezelfde promotie. Dan barst de strijd pas echt los! 'Ik niet op jou' is een romantische komedie om van te smullen, over de ragfijne lijn tussen haat en liefde en de eeuwige strijd tussen de seksen.

Angelique Verheijen
Harpercollins
25 juni 2019
25 juni 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Voldoet aan criteria, maar is geen uitblinker in haar soort

door: Jacky van Dijk

Afgaande op de friszoete cover van Ik niet op jou, de debuutroman van de Australische Sally Thorne, belooft het boek een eigentijdse feelgood te worden. De aanlokkelijke synopsis onderstreept dat nog maar eens. Thorne maakt die verwachtingen grotendeels waar: Ik niet op jou blijkt inderdaad een...

Reacties op: Ik niet op jou