Ik wil met je mee!

Rank 1380 Gelezen 929 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 419 Favoriet 42 Recensies 27
Feelgood Lijsten 6 Spots 16   Topics 0
Ik wil met je mee! van Jill Mansell is het hartverwarmende en grappige verhaal over de vraag of er in de liefde ooit het juiste moment is.

Wanneer Mimi voor het eerst haar vaders nieuwe huis in de Cotswolds bezoekt, raakt ze verliefd op het dorp en de mensen die er wonen, allen met hun eigen sores en gekkigheden. Vooral met Cal heeft ze meteen een klik. En nog iets meer. Hij is gastvrij, charismatisch, en gewoonweg té knap. En hij is gelukkig getrouwd met Stacey en heeft een dochter.

Dan wordt de dorpsgemeenschap getroffen door een tragedie. Hierna volgt een reeks van onverwachte wendingen. Het pad van Mimi en Cal zal steeds opnieuw kruisen – maar zal het ooit het juiste moment voor hen beiden zijn?

Quotes:
‘Een heerlijk feelgood zomerverhaal vol met onverwachte wendingen.’ – S Magazine, Sunday Express

‘Een prachtig, hartverwarmend romantisch verhaal.’ – Woman & Home

‘Fans van P.S. I LOVE YOU zullen genieten van dit grappige en hartverwarmende verhaal.’
– Bella

Luitingh Sijthoff
18 april 2019
03 mei 2021

2 keer bewerkt, laatste bewerking door VM van Erp - van Dijk

Reacties op: Ik wil met je mee!