Ik wil niet naar Marokko! & Op zoek naar Yori

Herdruk omkeerboek 'Ik wil niet naar Marokko!/ Op zoek naar Yori, +4 Deze twee verhalen zijn gebundeld in één kleurrijk omkeerboek 'Ik wil niet naar Marokko! van Laïla Koubaa & Tinne Van den Bossche In de zomervakantie gaat Omar met zijn familie naar Marokko. Dit jaar nemen ze voor het eerst het vliegtuig. Omar wil liever thuis blijven. Is hij bang of is er iets anders aan de hand? Een grappig maar herkenbaar boek over opgroeien in twee culturen. Met een extra leertip: Kan jij Arabisch lezen en schrijven? Op zoek naar Yori! van Winny Ang & Fatinha Ramos Farah is een bijzonder meisje: ze heeft superlange armen en haar beste vriend Yori is een kameleon. Op een dag is Yori verdwenen. Farah start een zoekactie en krijgt hulp van de kinderen uit de buurt. Vinden ze Yori terug? Een spannend boek over onverwachte ontmoetingen, denkbeeldige vriendjes en over de kracht van het anders zijn. Met extra doe-tips: teken je denkbeeldige vriendjes en maak je eigen schuilplekje. Technisch 64 pagina's, harde cover herdruk februari 2019 ISBN: 978 90 823 4554 4 D/2019/13.609/15 prijs: € 14,95 www.studiosesam.be/winkel

Is Ik wil niet naar Marokko! & Op zoek naar Yori het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik wil niet naar Marokko! & Op zoek naar Yori