Ik wist het al

Ik wist het al

Rank 4967 Gelezen 390 Aan het lezen 8 Wil ik lezen 288 Favoriet 15 Recensies 14
Literatuur & Romans Lijsten 2 Spots 20   Topics 0

Een intens, aangrijpend en herkenbaar verhaal over de zoektocht naar nieuw geluk na een periode van rouw
Nadat haar man Patrick tien jaar geleden omkwam bij een verkeersongeluk, was Kate zo diep in de rouw dat ze niet dacht ooit nog een nieuwe liefde te zullen vinden. Toch bleek de tijd inderdaad haar wonden te helen, en nu heeft ze het aanzoek van haar nieuwe vriend Dan geaccepteerd. Met een bruiloft in het vooruitzicht zou ze dus blij en vol verwachting moeten zijn. Waarom is ze dat dan niet echt?
Als ze steeds vaker droomt over Patrick – dromen waarin hij nog leeft en ze samen een dochter hebben – brengt de haast beangstigende echtheid van die dromen haar aan het twijfelen of ze wel op de goede weg is. Ze besluit dat ze eens iets heel nieuws moet proberen en geeft zich op voor een cursus gebarentaal. Het inspirerende contact met de dove kinderen, en hun enthousiaste begeleider Andrew, is een eyeopener: ze ervaart een veel grotere voldoening en verbinding dan ooit tevoren. Maar vindt ze ook de moed om haar leven drastisch om te gooien?
De pers over Ik wist het al

‘Een warme, meeslepende roman.’ Kirkus Reviews
‘Harmels boeiende roman is een Ghost-achtig liefdesverhaal dat je steeds weer op het verkeerde been zet.’ People Magazine
‘Een aangrijpend verhaal over hoe je ondanks schuldgevoel en rouw opnieuw geluk kunt vinden.’ Booklist

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen
Daniëlle Stensen
Boekerij
01 mei 2019
01 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Marieke Scheers Hebban Recensent

Het leven zoals het moet zijn

door: Marieke Scheers

De Amerikaanse bestsellerauteur Kristin Harmel (1979) is afgestudeerd als journalist op de Universiteit van Florida met een minor in Spaans. Na haar studie woonde ze een tijd in Parijs. Inmiddels is ze terug in Florida, waar ze woont met haar man en haar zoon. Als journaliste schreef ze bijdrages...

Reacties op: Ik wist het al