Geschonkenboekikzalnooitmeerhuilen

Ik zal nooit meer huilen

Gelezen 13 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 3 Recensies 1

Nicky Cruz, ex-leider van een New Yorkse bende, geeft hier zijn getuigenis voor 5000 jongeren in de Royal Albert Hall in Londen. "Dit is een opmerkelijk boek. Het heeft alle elementen van een tragedie - misdaad en intrige, plus het grootste van alle bestanddelen: de kracht van het evangelie van Jezus Christus. De eerste helft van het boek vormt de duistere achtergrond voor een aangrijpende ontknoping. Ik hoop dat dit boek een grote lezerskring zal vinden, en dat zij die het lezen de Christus zullen leren kennen, die het lege, rusteloze en misdadige hart van Nicky Cruz veranderde en hem tot een legende van deze tijd maakte." - Dr. Billy Graham Nicky Cruz, een van de hoofdpersonen in de bestseller Het kruis in de asfaltjungle, vertelt hier zijn eigen verhaal.

Stichting Uitgeverij Gideon
06 maart 2015

Lezersrecensies (1)

Bijzonder

door: Rachel 1 like
Het boek leest makkelijk weg. In het begin net een thriller later in het boek wordt het wat rustiger, maar blijft zeker boeiend. Een goed mooi boek met een mooie boodschap. God is er voor iedereen.