Ik zie, ik zie...

Ik zie, ik zie… is een razendspannende thriller van Ellie Marney voor fans van Mindhunter en The Silence of the Lambs. Voor lezers van 15 jaar en ouder.

1982. De 18-jarige Emma en Travis worden door de FBI benaderd om jonge seriemoordenaars in de gevangenis te interviewen. De FBI hoopt dat zij door hun jonge leeftijd nieuwe informatie loskrijgen in deze cold cases. Algauw worden ze echter opgeschrikt door nieuwe moorden: iemand heeft het op tieners gemunt. De tijd dringt en de enige die hen kan helpen is de beruchte seriemoordenaar Simon Gutmansson. Deze 19-jarige meestermanipulator heeft zijn oog op Emma laten vallen. Welk spel speelt hij met haar? En wat weet Simon over de moordenaar die actief is?

Recensies (34)

Meer recensies

Is Ik zie, ik zie... het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik zie, ik zie...