In de maneschijn

In de maneschijn

Thrillers & Spanning   Topics 0

Deel 8 in de Helen Grace-serie.
‘Doet niet onder voor Karin Slaughter… De plot zit prima in elkaar, tot en met de ontknoping.’ Trouw
‘Arlidge voert ons met gevoel voor psychologie en vaart door dit stevig geplotte verhaal dat een knetterende verrassing in petto heeft.’ Vrij Nederland
Er waart iets dodelijks rond in het bos. Eerst moesten de wilde paarden eraan geloven. Nu zijn het onschuldige mannen en vrouwen die worden vermoord door een gedaante zonder gezicht. Verdwaald in het donker proberen ze te vluchten, zich te verstoppen. Wanhopig roepen ze om hulp. Maar er is niemand die ze kan horen…
Helen Grace ziet zich geconfronteerd met een nieuwe nachtmerrie. De slachtoffers hangen met pijlen doorboord aan de statige oude eiken in het bos. Waarom worden hulpeloze -vakantiegangers opgejaagd tijdens het campingseizoen? Wat hebben de moorden te betekenen? Is dit soms het werk van een psychopaat? Of is het een teken van een occulte samenzwering en worden de slachtoffers geofferd aan het bos zelf? Helen moet zich in het duister wagen om de waarheid achter deze wel heel macabere zaak te achterhalen.
De pers over de boeken van M.J. Arlidge
‘Goed uitgewerkt.’ de Volkskrant
‘De manier waarop Arlidge ogenschijnlijk eerst moeiteloos verhaaltechnische pro-blemen creëert en ze vervolgens even makkelijk weer oplost, verraadt een lenige, creatieve geest.’ Het Parool

Detective
Boekerij