In de maneschijn

VN:

In de maneschijn

Rank 578 Gelezen 2650 Aan het lezen 62 Wil ik lezen 1393 Favoriet 146 Recensies 40
Thrillers & Spanning Newsroom 1 Lijsten 12 Spots 6 Hebban 1000 216   Topics 0
Er waart iets dodelijks rond in het bos. Eerst moesten de wilde paarden eraan geloven. Nu zijn het onschuldige mannen en vrouwen die worden vermoord door een gedaante zonder gezicht. Verdwaald in het donker proberen ze te vluchten, zich te verstoppen. Wanhopig roepen ze om hulp. Maar er is niemand die ze kan horen…

Helen Grace ziet zich geconfronteerd met een nieuwe nachtmerrie. De slachtoffers hangen met pijlen doorboord aan de statige oude eiken in het bos. Waarom worden hulpeloze -vakantiegangers opgejaagd tijdens het campingseizoen? Wat hebben de moorden te betekenen? Is dit soms het werk van een psychopaat? Of is het een teken van een occulte samenzwering en worden de slachtoffers geofferd aan het bos zelf? Helen moet zich in het duister wagen om de waarheid achter deze wel heel macabere zaak te achterhalen.

De pers over de boeken van M.J. Arlidge
‘Doet niet onder voor Karin Slaughter… De plot zit prima in elkaar, tot en met de ontknoping.’ Trouw

‘Arlidge voert ons met gevoel voor psychologie en vaart door dit stevig geplotte verhaal dat een knetterende verrassing in petto heeft.’ Vrij Nederland

‘Goed uitgewerkt.’ de Volkskrant

‘De manier waarop Arlidge ogenschijnlijk eerst moeiteloos verhaaltechnische pro-blemen creëert en ze vervolgens even makkelijk weer oplost, verraadt een lenige, creatieve geest.’ Het Parool

Spannende boeken algemeen

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Onno van Rijen Hebban Recensent

Hoog tempo, veel actie

door: Onno van Rijen

In de maneschijn is het achtste boek van Matthew Arlidge in de serie met inspecteur Helen Grace als hoofdpersoon. Zijn boeken spelen in Southampton en omgeving. Hij koos voor deze plaats omdat nog geen andere auteur Southampton als standplaats voor een misdaadbestrijder had gekozen. Het heeft een...

Reacties op: In de maneschijn