Kom eens gauw

Kom eens gauw

Rank 2 Gelezen 70 Aan het lezen 75 Wil ik lezen 726 Favoriet 7 Recensies 2
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 1   Topics 0

Laat op de avond komt een jonge vader thuis. Zijn dochtertje ligt rustig in haar bedje te slapen en die aanblik is een schrijnend contrast met de ravage die hij aantreft in zijn echtelijke slaapkamer, waar zijn vrouw levenloos in bed ligt. Op brute wijze is ze om het leven gebracht. Een paar dagen later komt een moeder thuis van een late dienst en treft haar tienerzoon aan in de woonkamer. Vermoord. Beide moorden lijken met hetzelfde wapen te zijn gepleegd, maar wat is het verband?

Terwijl inspecteur Helen Grace zich op de zaak stort, bevindt haar leven zich op een keerpunt. Haar meest recente aartsvijand loopt nog vrij rond en maakt dat ze geen stap kan zetten zonder drie keer achterom te kijken. Als zich een grote tragedie voordoet, is Helen nergens meer zeker van en al helemaal niet van haar baan. Haar trouwe partner Charlie zal tijdelijk in haar voetsporen moeten treden, maar is ze daar wel klaar voor?

Spannende boeken algemeen
Thriller
Helen Grace (11)
Boekerij
14 juni 2022
14 juni 2022
9789022591215 , 9789402319330

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Stefan

Reacties op: Kom eens gauw