Nog lange niet

Nog lange niet

Rank 593 Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 220 Favoriet 7 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Deel 9 van de Helen Grace-serie

‘Je hebt nog één uur te leven.’
Dat is het enige wat er uit de telefoon klinkt voor er wordt opgehangen. Is het een misplaatste grap? Een verkeerd nummer? Een misverstand? Alles is beter dan de gruwelijke waarheid: dat iemand zijn slachtoffers zestig minuten lang nauwlettend in de gaten houdt… en dan toeslaat.
Terwijl het dodenaantal oploopt, raakt Helen Grace verstrikt in een race tegen de klok. Maar de dader blijft haar steeds een paar stappen voor. Helen heeft geen motief, geen verdachten en geen aanwijzingen. Totdat blijkt dat alle slachtoffers deel waren van dezelfde vriendengroep. Een vriendengroep voor wie elk telefoontje nu het laatste kan zijn, want wie opneemt is voorgoed verloren.
De pers over de boeken van M.J. Arlidge
‘Sterk visuele hoofdstukken met een hoog adrenalinegehalte.’ Algemeen Dagblad
‘Doet niet onder voor Karin Slaughter… De plot zit prima in elkaar, tot en met de ontknoping.’ Trouw

‘De manier waarop Arlidge ogenschijnlijk eerst moeiteloos verhaaltechnische problemen creëert en ze vervolgens even makkelijk weer oplost, verraadt een lenige, creatieve geest.’ Het Parool

Boekerij
02 juni 2020