Wat jij niet ziet

Gelezen 1439 Aan het lezen 29 Wil ik lezen 859 Favoriet 39 Recensies 43
Thrillers & Spanning Artikelen 7 Lijsten 6 Spots 10 Top25's 7 Topics 1

Emma Forbes is verliefd. Sinds ze ex-soldaat Mark ontmoette, kan ze aan niets anders denken. Mark is door zijn tijd in het leger zowel mentaal als fysiek beschadigd, maar zijn littekens maken hem alleen maar aantrekkelijker. Eindelijk kan de blindgeboren Emma voor iemand zorgen, in plaats van altijd zelf te worden verzorgd. Dan wordt de stad opgeschrikt door een reeks gruwelijke inbraken. Een mysterieus figuur sluipt in het holst van de nacht huizen in, waar hij zijn nietsvermoedende slachtoffers aanvalt, vernedert en genadeloos martelt. De politie heeft maar één aanknopingspunt: de dader heeft een opvallend litteken in zijn nek. Is het toeval, of maakt Emma’s onvoorwaardelijke liefde haar blind voor wie Mark werkelijk is?​

Tijdens de Spannende Boeken Weken geeft de boekhandel het geschenk Wat jij niet ziet cadeau aan haar klanten bij besteding van minimaal € 15 aan Nederlandstalige boeken.

Detective
Spannende boeken algemeen
Jan Pott
CPNB
01 juni 2020
14 mei 2020

Marvin O. Hebban Recensent

Een meer dan behoorlijk geschenkboek

door: Marvin O. 5 likes

De organisatoren van de Spannende Boeken Weken 2020 zijn erin geslaagd M.J. Arlidge te strikken als auteur van het jaarlijkse geschenkboek. Deze keuze lokt ongetwijfeld heel wat geïnteresseerden naar de boekhandel. De populariteit van Arlidge schoot sinds de publicatie van zijn thriller Iene miene...

Reacties op: Wat jij niet ziet