Naar bed, naar bed

VN:

Naar bed, naar bed

Rank 704 Gelezen 3388 Aan het lezen 54 Wil ik lezen 1414 Favoriet 143 Recensies 49
Thrillers & Spanning Artikelen 7 Newsroom 1 Lijsten 20 Spots 8 Hebban 1000 313   Topics 0
Al ruim 75.000 verkochte exemplaren van de boeken van Arlidge in Nederland en Vlaanderen

Snelheid, gruwel en een fijne plot
Helen Grace is de heldin van de populaire thrillerreeks van M.J. Arlidge. Ze is een geharde rechercheur die motorrijdt en zich het liefst alleen door het leven slaat, maar wordt achtervolgd door persoonlijke demonen die haar af en toe zelfs in een depressie dreigen te storten. Toch is zij onmisbaar in de strijd tegen psychopaten die Southampton blijven teisteren en onschuldige slachtoffers maken, op gruwelijke wijze…

Helen Grace heeft al genoeg persoonlijke tragedies meegemaakt, maar als het lijk van een bekende in een nachtclub wordt gevonden, komt het moordonderzoek opeens wel heel dicht bij haar eigen leven. Helen zwijgt in alle talen over haar connectie met het slachtoffer en werkt als een bezetene om de dader te vinden. Als er een tweede slachtoffer valt, wringt Helen zich in zo veel bochten dat alles op scherp komt te staan en ze een onmogelijke keuze moet maken. Vertelt ze over haar privéleven of besluit ze te liegen om de aandacht van zichzelf af te houden?

De pers over de boeken van M.J. Arlidge

‘Doet niet onder voor Karin Slaughter… de plot zit prima in elkaar, tot en met de ontknoping.’ Trouw

‘De manier waarop Arlidge ogenschijnlijk moeiteloos verhaaltechnische problemen eerst creëert en ze vervolgens even makkelijk weer oplost, verraadt een lenige, creatieve geest.’ Het Parool

‘Je nagels krijgen heel wat te verduren terwijl je hoofdstuk na hoofdstuk verslindt.’ Hebban.nl

Spannende boeken algemeen
04 september 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Arlidge is gegroeid

door: Anne Terwisscha

De Martelkamers, een toepasselijke naam voor een sm-nachtclub. Tijdens het Annual Ball wordt een bezoeker meegenomen naar één van de kamertjes van de club. Het feest is in volle gang, terwijl hij het dodelijke slachtoffer wordt in een sm-act. De politie staat voor de uitdaging om de dader te vinden...

Reacties op: Naar bed, naar bed