Kom je spelen?

VN:

Kom je spelen?

1977

Rank 709 Gelezen 2293 Aan het lezen 50 Wil ik lezen 1638 Favoriet 125 Recensies 49
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Lijsten 11 Spots 9 Hebban 1000 125   Topics 0
Bestsellerauteur M.J. Arlidge schrijft zijn eerste thriller buiten de Helen Grace-serie

Chicago wordt opgeschrikt door de moord op twee jonge twintigers, beiden zijn gruwelijk verminkt. Er wordt al snel gedacht aan een seriemoordenaar. De politie heeft grote moeite om erachter te komen wie de dader is. Hij is berekenend en gaat erg zorgvuldig te werk. Het enige verband tussen de twee moorden is een jonge vrouw, Cassie. Zij beweert dat ze voorafgaand aan de moorden al wist wanneer deze zouden plaatsvinden.

Vanaf het moment dat Adam Brandt Cassie op het politie-bureau ontmoet, is hij door haar gefascineerd. Alles wat zij hem vertelt, maakt dat hij twijfelt aan zijn deskundigheid. Dan loopt Cassie naar buiten, knoopt een sjaal voor haar ogen en steekt blind de straat over, dwars door het verkeer. Als hij haar na afloop vraagt waarom ze niet bang was te verongelukken, antwoordt ze: ‘Omdat jij mij zal doden.’

Spannende boeken algemeen
9789022584163 , 9789402311167 , 9789022591918

Marvin O. Hebban Recensent

Zonder Helen Grace, maar opnieuw bloedstollend

door: Marvin O. 1 reactie 11 likes

Verrassing! De nieuwste van M.J. Arlidge (1974), de man die sneller schrijft dan zijn schaduw, is geen boek met Helen Grace in de hoofdrol! De voorzijde geeft daarover nochtans niets prijs. Zelfs de titel, zoals steeds zeer opvallend in het midden aanwezig, verwijst opnieuw losjes naar een...

Reacties op: Kom je spelen?