Schuitje varen

Rank 286 Gelezen 1303 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 1005 Favoriet 47 Recensies 22
Thrillers & Spanning Lijsten 7 Spots 4 Top25's 16   Topics 0
Een korte thriller waarin Helen Grace nog maar net bij de politie zit
Speelt zich af in de tijd net voor Iene miene mutte

De achttienjarige Helen Grace, net nieuw bij de politie, arriveert als eerste op de plek waar een dodelijk ongeluk heeft plaatsgevonden. Haar collega’s zijn ervan overtuigd dat de dood van de jonge man een tragisch ongeluk was. Maar Helen is daar niet zo zeker van.

Wie is hun mysterieuze slachtoffer? Waarom zou hij zijn leven riskeren door over een drukke weg te rennen? Waar rende hij voor weg? Een duister geheim verbergt zich tussen de stille velden van Hampshire, een geheim dat Helen beslist wil ontrafelen.

Detective
Yolande Ligterink
Boekerij
11 september 2018
11 september 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door iggi

Marvin O. Hebban Recensent

Dun, maar toch spannend en degelijk uitgewerkt

door: Marvin O. 2 likes
Hij draaide zich om, maar kon zich er niet van weerhouden een laatste opmerking te maken. ‘Ik voorzie een grote toekomst voor jou.’

Profetische woorden van inspecteur Whittaker aan het adres van een achttienjarige Helen Grace die dan bezig is aan haar opleiding bij de politie-academie. Want zover...

Reacties op: Schuitje varen