Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
In de schaduw van het palazzo

In de schaduw van het palazzo

Gelezen 674 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 245 Favoriet 21 Recensies 9
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 5   Topics 0

Luca Chancellor beseft op een dag dat zijn leven leeg is: zijn huwelijk is voorbij, hij ziet zijn twee dochtertjes nauwelijks en zijn veeleisende baan is niet echt bevredigend. In de hoop meer betekenis aan zijn leven te kunnen geven vertrekt hij naar Italië, naar het liefdevol gerenoveerde palazzo van zijn ouders.

Maar het leven aan de zonovergoten kust van Almafi is niet zo vredig als Luca had verwacht. Het palazzo is gevuld met de excentrieke vrienden van zijn moeder en met geesten uit een duister verleden. Hij ontmoet een mysterieuze vrouw en een klein jongetje dat een ongelofelijk geheim met zich meedraagt. Als Luca een gewelddadig mysterie begint te ontrafelen wordt hij gedwongen om zijn grootste angst onder ogen te zien.

Romantiek
Oorspronkelijke titel
The Italian Matchmaker
Erica Rijsewijk
Boekerij
01 januari 2009
08 mei 2015

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: In de schaduw van het palazzo