VN:

Inferno

Rank 5383 Gelezen 3497 Aan het lezen 67 Wil ik lezen 535 Favoriet 253 Recensies 62
Thrillers & Spanning Artikelen 9 Lijsten 10 Spots 5 Hebban 1000 119   Topics 0

Robert Langdon, hoogleraar kunstgeschiedenis en symboliek, wordt op een nacht wakker in een ziekenhuis in Florence zonder te weten hoe hij daar is beland. Geholpen door een stoïcijnse jonge vrouw, Sienna Brooks, vlucht Langdon en raakt hij verzeild in een duizelingwekkend avontuur. Langdon ontdekt dat hij in het bezit is van een reeks verontrustende codes, gecreëerd door een briljante wetenschapper; een genie dat geobsedeerd is door het einde van de wereld en het duistere meesterwerk Inferno van Dante Alighieri.

De strijd tegen deze mysterieuze vijand voert hen langs tijdloze locaties als het Palazzo Vecchio, de Boboli-tuinen en de Duomo, en Langdon en Brooks stuiten op een netwerk van verborgen doorgangen en eeuwenoude geheimen..

Thriller
Luitingh-Sijthoff
14 mei 2013
12 november 2014

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Gerrit

Sander (Hebban Crew) Hebban Crew

Puike actiethriller

door: Sander (Hebban Crew) 2 likes

Precies tien jaar na De Da Vinci Code verscheen onlangs het vierde boek met symbolenprofessor Robert Langdon in de hoofdrol. Na een uitstapje op Amerikaanse grond in Het verloren symbool (2010), keerde bestsellerauteur Dan Brown met Inferno terug op vertrouwde Europese bodem.
Zoals de titel al...

Reacties op: Inferno