Isabella, omdat ik het waard ben

Isabella stond op het punt om als model door te breken in Amerika. Ze had al een uitnodiging voor de Oprah Winfrey Show op zak. Om er extra mooi uit te zien wilde ze daarvoor nog even haar haar laten ontkroezen. Maar het product dat haar nog mooier moest maken ruïneerde haar leven volledig. Een chemische verbranding vermink-te haar hoofd op een gruwelijke manier.
Met een ongekende veerkracht begon Isabella de strijd tegen het mondiale bedrijf L’Oréal dat hiervoor verantwoordelijk was. Een ongelijke strijd. Ze stuiterde van de ene advocaat naar de andere en zelfs haar huisarts bleek onbetrouwbaar. Een ongelofelijk, maar waargebeurd verhaal over de strijd van een kleine eenling tegen een almachtige multinational. Waarbij niemand wordt gespaard.
In dit boek wordt geen emotie achtergehouden. Jaloezie, woede, depressie en suïcidale neigingen. Met haar levensverhaal onthult Isabella tot in de vaak bizarre details het onrecht dat haar is aangedaan. Niet om wraak te nemen, maar om de lezers te waar-schuwen voor de slangenkuilen die op je wachten wanneer je probeert te vechten tegen een multinational. Niet om hen ervan te weerhouden de wapens op te nemen, maar juist om te inspireren. Want David kan nog steeds van Goliath winnen. En zelfs na een kwart eeuw vechten, wil Isabella eindelijk rust en vrede vinden.

Is Isabella, omdat ik het waard ben het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Isabella, omdat ik het waard ben