Isle of Skye

Isle of Skye

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Veel mensen associëren de Hebriden met witte stranden en een azuurblauwe zee. Toch hebben de Hebriden nog veel meer te bieden dan dat: een fascinerende geschiedenis, traditionele cultuur, een eigen identiteit en een enorme diversiteit in natuurschoon en wildlife.
In Isle of Skye en de noordelijke eilanden van de Hebriden wordt u meegenomen op een reis die al deze facetten probeert te laten zien in woord en beeld; van het imponerende landschap van het eiland Skye en het grote belang van traditionele landbouw voor de natuur op de Uists tot de merktekens van een oude beschaving op Lewis & Harris en de grandeur van de St. Kilda archipel.

Kees Rodenburg verhuisde in 2008 met zijn vrouw Anita naar Schotland. Na enige jaren in Fort William gewoond te hebben, kwamen zij in 2013 op het eiland Skye terecht. Werkend als informatiemedewerker bij Visit Scotland en later als buschauffeur en toergids op Skye, heeft hij niet alleen de bijzondere plekjes op de eilanden leren kennen, maar ook kennis genomen van de achterliggende legendes en verhalen. Zijn passie voor landschapsfotografie komt bij het in beeld brengen van Skye en de andere eilanden van de Hebriden daarbij goed van pas.

Reizen & Talen
PassePartout reizen