Ivy

'Ik kan niet meer nadenken. Mijn hele lichaam tintelt en verlangt naar meer. Ik streel zijn rug en houd me aan hem vast als een drenkeling op de woeste zee. Bij iedere aanraking laait het vuur in me hogerop. Mijn hart gaat te keer, mijn ademhaling versnelt. Dan kom ik binnen enkele minuten al tot een hoogtepunt. Ik schreeuw en ga op in de golven van genot. Dan neemt het heftige gevoel in mij af. Langzaam kom ik tot rust. Ineens is Arthur weg. Hij rolt een halve meter bij me vandaan en gaat op zijn rug liggen. ‘Zo,’ zegt hij. ‘Is er nog whisky?’

De 44-jarige Ivy zit in een pittige tijd van haar leven. Haar relatie is over, haar bedrijf is zo goed als failliet, ze raakt haar huis kwijt en een goede vriendin ligt op sterven. Toch slaagt Ivy erin om de draad van haar leven op te pakken en te genieten van het leven. Ze zoekt naar verbinding met de mensen om haar heen en naar de liefde. Er komen verschillende mannen in haar leven waarmee Ivy volop avonturen en erotiek beleeft. Maar dan komt Ivy voor een dilemma te staan: voor wie moet ze kiezen?

Is Ivy het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ivy