J'aime Aimée - Van gemeenteland naar zorgland

J'aime Aimée - Van gemeenteland naar zorgland

Deze autobiografie schreef Aimée omdat zij graag haar verhalen deelt met jongeren die nog een heel leven voor zich hebben en met andere vrouwen die zich misschien herkennen in haar levensloop. Haar leven is bijzonder afwisselend, door uiteenlopende gebeurtenissen van spannend en leuk, tot zenuwslopend en triest. In gedetailleerde beschrijvingen van situaties geeft zij in haar boek een eigenzinnige interpretatie van het leven. Niks of alles is haar gegund. Ze moet ploeteren, ze valt maar staat ook steeds weer op en ze houdt vol.

‘Het volhouden kan alleen als je van jezelf houdt’, vindt ze, ‘ondanks dat alles soms tegenzit.’

Na de diagnose van haar zenuw- en spierziekte besloot Aimée om haar ervaringen, levenslessen en mooie momenten te delen met de wereld. Want ook al ken je Aimée niet persoonlijk, na het lezen van haar verhalen lijkt het alsof ze heel dicht bij je staat.
Boekengilde B.V.
07 oktober 2019