Jamie's comfort food

Gelezen 32 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 19 Favoriet 3 Recensies 2
Culinair Artikelen 10 Lijsten 5 Spots 2   Topics 0

Na Jamie in 15 minuten en Jamie in 30 minuten komt de Britse chef-kok Jamie Oliver nu met het kookboek Jamie's comfort food. Comfort food staatvoor ultiem genieten. Het gaat over eten dat herinneringen ophaalt, waar je je goed door voelt, waar je vrolijk van wordt. Echt comfort food gaat over seizoenen, over jeugdfavorieten, over speciale momenten die je wilt vieren. Alleen, met je familie of een tafel vol met vrienden. Kortom: alles waar je gelukkig van wordt!

Jamie's comfort food het nieuwe kookboek van Jamie Oliver met meer dan 100 recepten is het kookboek voor elk moment in je leven dat je iets te vieren hebt en jezelf en anderen wilt verwennen met heerlijk eten.

"Dit boek is een traktatie, zowel de recepten als het boek op zich" - Jamie Oliver

Culinair
14 oktober 2014
14 oktober 2014

Weer een feestje!

door: Maaike Ebbinge 1 like

En hier is hij dan: het zestiende kookboek van Jamie Oliver, Comfort Food.
Het voelt vertrouwd en toch weer anders. Waar zijn vorige boeken gingen over besparen en het zo snel mogelijk verlaten van de keuken, heeft hij nu gekozen voor aandacht. Zelf omschrijft hij het als: ”De meeste recepten zijn...

Reacties op: Jamie's comfort food