Jij en ik

Jij en ik

Rank 5814 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 1 Recensies 0
Van Jojo Moyes (‘Voor jou’/ ‘Me Before You’) verscheen de bundel ‘Jij en ik & andere verhalen’.
Nell is 26 en ze is nog nooit in Parijs geweest. Eigenlijk is ze nog nooit een romantisch weekendje weggeweest. Reizen is… niet echt haar ding. Dat gaat veranderen, heeft ze besloten: ze gaat met haar vriend Pete naar de lichtstad. Maar dan laat Pete haar zitten op de dag van vertrek – en Nell besluit iedereen (en vooral zichzelf) te bewijzen dat ze een zelfstandige en avontuurlijke jonge vrouw is door alsnog op die trein te stappen. Eenmaal alleen in Parijs, ontdekt Nell een kant van zichzelf waarvan ze niet had durven vermoeden dat zij die had…
In de novelles ‘Jij en ik’, ‘Een week in Parijs’ en nog 9 nieuwe, niet eerder verschenen verhalen ziet de lezer Jojo Moyes op haar best.
Van Jojo Moyes zijn wereldwijd al meer dan 29 miljoen boeken verkocht. ‘Me Before You’, de verfilming van haar bestseller ‘Voor jou’, was een grote hit. Dat boek werd gevolgd door ‘Een leven na jou’ (After You)
Korte verhalen , Literatuur & Romans
De Fontein Romans & Spanning