Jock Row

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Scarlett is altijd de verstandige. Altijd de bob. Altijd degene die alles plant. Degene die je haar vasthoudt als je voor de pot hangt na een iets te gezellige avond.

Samen met haar vriendinnen is ze weekeind na weekeind te vinden op Jock Row, dé plek op de campus voor de beste feesten en de lekkerste atleten. En als het op het rechte pad houden van haar vriendinnen en het ontwijken van grijpgrage studenten een sport zou zijn, was zij inmiddels minstens olympisch finalist.

Scarlett staat bekend als giga jock-blocker en trekt daarmee op allerlei ongewenste manieren de aandacht van de bewoners van Jock Row. Ze hebben genoeg van Scarlett en besluiten haar te verbannen. Geen enkele gast wil immers een meid in de buurt die ervoor zorgt dat hij en zijn vrienden niet kunnen scoren.

‘Rowdy’ Wade is de heetste short-stop van het honkbalteam. En de ongelukkige kerel opgezadeld met de taak om ‘Mevrouwtje Saai’ weg te houden uit het studentenhuis.

Maar Scarlett laat zich niet zo maar aan de kant zetten. Zij blijft volharden en weekeind naar weekeind terugkomen. En ineens merkt Rowdy dat hij juist uitziet naar Scarletts bezoekjes.

‘Door dit boek werd ik weer verliefd op de liefde’
-Lezersreview –

Romantiek