Just Fucking Do It

Just Fucking Do It

Rank 753 Gelezen 4 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 37 Favoriet 0 Recensies 1
We kennen het allemaal wel: kleine (of grote) belemmeringen die je ervan weerhouden de beste versie van jezelf te zijn. Misschien zit je vast in een routine of een denkpatroon. Of je ervaart niet de voldoening of het geluk dat je zou willen hebben en je weet niet hoe je dat kunt veranderen.

Wat je persoonlijke obstakels ook zijn, je hebt de kracht om ze te om te buigen. Dit boek toont hoe je kunt stoppen met ‘klein denken’ en hoe je met positieve veranderingen het leven kunt leiden dat je verdient.

Psycholoog en businesscoach Noor Hibbert moedigt je in dit boek aan om te durven zijn wie je bent, altijd je dromen te blijven najagen en om het eindelijk gewoon just fucking te doen.
Gezondheid & Psychologie
Saskia Peeters
Harpercollins
16 juli 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 5,99

Lezersrecensies (1)

Boeiend verhaal

door: EMBV 1 like
Een boeiend en inspirerend boek. Ondanks dat ik nooit zoveel heb met Spiritualiteit was dit boek toch wel verhelderend. In het boek wordt opgeroepen voor je zelf op te komen en je zelf te zijn. Ja we lopen eigenlijk allemaal wel met maskers op. Noor Hibbert probeert je te motiveren ( op een...