9789402703900_VRK

Kat over de drempel

Rank 3927 Gelezen 152 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 108 Favoriet 10 Recensies 11
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Alfie is dakloos, aan zijn lot overgelaten nadat zijn lieve oude bazin is overleden. Hij kan niet wennen aan een leven met voortdurende gevaren, honger en dorst, kou en eenzaamheid. Na veel omzwervingen besluit hij te blijven wonen in een gewone straat.

De bewoners van de straat hebben zo hun eigen sores, verdriet, heimwee, onzekerheid, eenzaamheid... Ze zijn niet allemaal even blij met de komst van Alfie, het grijze katje dat op zoek is naar een nieuw thuis. Maar Alfie heeft zijn eigen agenda en brengt vertrouwen, vriendschap en liefde terug in de straat.

Jet Matla
HarperCollins Holland
06 oktober 2015
26 maart 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Kattige psycholoog

door: Diana Mom 1 reactie

Ze is enorm kattenliefhebber en het schrijven van een boek vanuit het perspectief van een kat stond dan ook hoog op het wensenlijstje van Rachel Wells. Albert, haar eerste kat uit het asiel, was haar inspiratiebron voor het schrijven van Kat over de drempel. Maar slaat de manier van schrijven wel...

Reacties op: Kat over de drempel