Keto dieet voor Dummies

Keto dieet voor Dummies

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Spots 1   Topics 0
Op dit moment is het kerogeen dieet het snelst groeiende dieet ter wereld. Met dit dieet eet je wel veel vetten, maar amper koolhydraten (slechts 20 tot maximaal 50 gram per dag). Hierdoor schakelt je lijf over van koolhydraatverbranding naar vetverbranding, iets waar wereldwijd al veel mensen baat bij hebben gehad. In 'Ketodieet voor Dummies' vind je lekkere keto-recepten en krijg je tips voor je keukenvoorraden, wat je kunt eten als je uit eten gaat en hoe je de gezondheid van je hersenen en je energieniveau tot ongekende hoogten kunt verbeteren!

Rami & Vicky Abrams zijn ondernemers in toegewijde foodies die zo onder de indruk zijn van hoe het kerogeen dieet hun leven veranderde, dat ze Taseoholics.com zijn begonnen, een toonaangevend lowcarb-lifestyleblog. Daarnaast zijn ze de drijvende kracht achter Total Keto Diet, een van de populairste kets-apps.

Culinair
Dieetboeken