Kijk omhoog

Kijk omhoog

Rank 7079 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 0 Recensies 0

'Kijk omhoog' van Courtney Walsh begint met een telefoontje. Juist als interieurdesigner en workaholic Lane Kelley op het punt staat de promotie van haar dromen binnen te slepen, moet ze halsoverkop terug naar haar geboorteplaats. Haar broer heeft een ongeluk gehad en ligt in coma. Met haar telefoon en laptop binnen handbereik probeert Lane haar aandacht bij haar broer én haar werk te houden. Lanes familie kan dit niet begrijpen en confronteert haar met pijnlijke jeugdherinneringen. En dan is er ook nog haar jeugdvriend Ryan… Als hij de muur die Lane heeft opgetrokken probeert te doorbreken, stuit hij op een afschuwelijk geheim uit het verleden.

Lane en Ryan moeten de confrontatie aangaan met elkaar én met zichzelf. Maar misschien hebben ze alles al… en hoeven ze alleen nog maar omhoog te kijken.

‘Auteur Courtney Walsh heeft een vlotte pen, waardoor het bepaald niet simpele maar wel toegankelijke verhaal leest als een trein.’ - Nederlands Dagblad over ‘Als je me nu zou zien’

KokBoekencentrum Fictie
15 september 2020