Kijk omhoog

Kijk omhoog

Rank 328 Gelezen 62 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 118 Favoriet 1 Recensies 14
Feelgood Spots 4   Topics 0

'Kijk omhoog' van Courtney Walsh begint met een telefoontje. Juist als interieurdesigner en workaholic Lane Kelley op het punt staat de promotie van haar dromen binnen te slepen, moet ze halsoverkop terug naar haar geboorteplaats. Haar broer heeft een ongeluk gehad en ligt in coma. Met haar telefoon en laptop binnen handbereik probeert Lane haar aandacht bij haar broer én haar werk te houden. Lanes familie kan dit niet begrijpen en confronteert haar met pijnlijke jeugdherinneringen. En dan is er ook nog haar jeugdvriend Ryan… Als hij de muur die Lane heeft opgetrokken probeert te doorbreken, stuit hij op een afschuwelijk geheim uit het verleden.

Lane en Ryan moeten de confrontatie aangaan met elkaar én met zichzelf. Maar misschien hebben ze alles al… en hoeven ze alleen nog maar omhoog te kijken.

Feelgood
KokBoekencentrum Fictie
15 september 2020
15 september 2020

Marieke Scheers Hebban Recensent

Moderne christelijke roman, maar weinig verrassend

door: Marieke Scheers 1 like ebook

De Amerikaanse auteur Courtney Walsh is schrijfster van christelijke romans en non-fictie boeken. Daarnaast is ze acteur en theaterregisseur. De roman Kijk omhoog (2020) is de eerste van de serie rondom Harbor Pointe met de oorspronkelijke titel Just Look Up (2017), vertaald naar het Nederlands...

Reacties op: Kijk omhoog