Beschermheer - kind van de wegen deel 2

Kind van de wegen 2 Beschermheer

Gelezen 10 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 2 Recensies 4
De roep uit Lapland kon ze niet weerstaan. Ze moest en zou erheen. De ontmoeting met de Sami Mikha vormde het begin van een magische reis vol intrigerende ontdekkingen, onverwachte gebeurtenissen en heftige confrontaties. Want wie trekt er achter de schermen aan de touwtjes?
'Beschermheer' is een spirituele roman over wortels. Over waar je vandaan komt en waar je heen kunt gaan. Hoe je bent gevormd door je achtergrond, je geboorteland, je ouders. Dat je ondanks al deze factoren de lokroep kunt voelen van ver en je daar jezelf kunt tegenkomen. Lees over sjamanentrommels, naamloze kinderen, Noorse zigeuners, Finse doodsgodinnen en de kracht van zang. Over wat onderdrukking met de spiritualiteit van een volk doet en met hun ziel.
Linda Wormhoudt maakte kennis met sjamanisme in Koerdistan ('Nephilim - kind van de wegen deel 1') en reisde daarna naar Noors Lapland en Finland. "Ik heb beloofd te vertellen over Scandinavische magie en nu heb ik een deel van mijn belofte ingelost. Deze roman is gebaseerd op ware gebeurtenissen en innerlijke beelden. 'Fictie' en 'fantasie' zijn woorden met een lading. Beide houden in dat iets niet waar is. Maar in mijn wereldbeeld zijn er vele waarheden en meerdere werelden. Wie bepaalt wat waar is en wat fictie? Dat laat ik aan de lezer over."

Esoterische en spirituele roman
A3 boeken