Klein volk

Hoe we ook over kabouters denken, zeker is dat we al sinds mensenheugenis een bijzondere verhouding tot 'het kleine volkje' hebben.
Ton van Reen houdt zich al vele jaren bezig met de geschiedenis en cultuur van de kleine mens, met name van hen die de zandgronden van Brabant en Limburg als leefgebied hebben. Als jongetje hoorde hij van zijn grootmoeder wonderlijke verhalen over het kleine volk. En hij mocht mee met verzamelaars die volksverhalen over kabouters optekenden uit de mond van ooggetuigen.
In dit boek hoopt Van Reen definitief af te rekenen met de misverstanden die er nog altijd over de kabouter bestaan.

Is Klein volk het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Klein volk