Klopjacht

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

Een klopjacht op gevaarlijk terrein. Kan Danny Black zijn naam zuiveren?

De provincie Helmand, Afghanistan. De Taliban zijn in opkomst. Een uiterst geheim sas-moordteam wordt ingezet om belangrijke doelwitten uit te schakelen. Het is bloederig, gewelddadig en meedogenloos werk, alleen geschikt voor de meest bekwame en gevoelloze commando’s van het regiment – zoals Danny Black.

Maar wanneer Danny zich bij dit sas-team aansluit, komt hij er al snel achter dat Taliban-militanten niet zijn enige probleem zijn. Zowel het Britse leger als het sas-team blijkt niet immuun voor corruptie. Als hij wordt beschuldigd van een afschuwelijke oorlogsmisdaad, slaat hij op de vlucht. Een klopjacht op gevaarlijk terrein volgt en Danny zal al zijn verstand, training en kracht moeten inzetten om te kunnen overleven en de waarheid aan het licht te brengen.

Chris Ryan in de pers

‘Niemand brengt actie beter dan Chris Ryan.’ Evening Standard

‘Ryan kiest voor superspannende plots en beschrijft ze met oog voor detail en de precisie van een ervaringsdeskundige.’ Daily Mail

‘Een toonaangevende auteur in het actiethrillergenre.’ **** ThrillZone.nl

Thriller