3_c

Koester je droom

Gelezen 91 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 38 Favoriet 0 Recensies 3
Feelgood   Topics 0

Templeton House - voor Laura haar ouderlijk huis, voor Kate het toevluchtsoord waar ze na de dood van haar ouders werd opgevangen, en voor Margo de plek waar haar moeder werkt. Maar bovenal voor alle drie een liefdevol thuis, waar ze samen opgroeiden als zusjes...

Kate Powell is boven alles praktisch. Dat is ze in haar werk - geen probleem, want ze werkt met cijfers - én in haar leven. Emoties vindt ze maar lastig, die gaat ze vooral uit de weg. Ze snapt dan ook niet goed hoe ze Byron De Witt in haar leven toe heeft kunnen laten. Goed, hij is sexy en attent en succesvol, maar ook iemand die zich door gevoelens laat leiden. Dus niets voor haar. Pas wanneer er dingen gebeuren die haar wereld volledig op zijn kop zetten, wordt het anders.

Ineens is Kate gedwongen onder ogen te zien dat ze niet alleen emoties hééft, maar dat die haar volledig in hun macht hebben gekregen. Durft ze Byrons steun te aanvaarden? Zal ze haar veilige, geordende leventje ooit weer terugvinden? En... wil ze dat eigenlijk nog wel?

Feelgood

Romantiek