Koorden van liefde

Koorden van liefde

Rank 4626 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 17 Favoriet 1 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

‘Koorden van liefde’ van Marianne Grandia is een hartroerende roman over schuld, en over hoe God nooit loslaat.

Onafhankelijkheid, een mooie carrière en een luxe appartement in een bruisende stad vol vrienden. Eva had het allemaal voor elkaar. Maar nu haar zorgvuldig opgebouwde kaartenhuis is ingestort, heeft ze geen andere keuze dan haar toevlucht te nemen tot haar oom en tante, die haar onderdak aanbieden in hun woonhuis annex kapel in het bos. De confrontatie met de stilte, zichzelf én haar voormalige verloofde maken het leven er daar niet eenvoudiger op. De aanleg van een bijbeltuin bij de kapel biedt haar afleiding en opent haar ogen voor liefde die ze niet had verwacht.

‘Koorden van liefde’ is een bemoedigend verhaal dat zich op dezelfde plek afspeelt als ‘Onder zijn vleugels’, maar te lezen is als een op zichzelf staande roman.

KokBoekencentrum Fictie
12 november 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,99 Bestel het e-book € 12,99