Kris dus

Kris dus

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Welke dochter is er nu perfect? Nou, dat is Kris dus. Als moeder zou je er toch gek van worden, zo'n kind dat altijd alleen maar lief en aardig en goed is. Dat wordt ze dan ook. Maar als een kind te goed lijkt om waar te zijn....

Kris lijkt bijna wel een engel. Dan vertelt ze ook nog dat ze 's nachts vliegt. Wat moet je als moeder daar nou weer mee? En wat is de rol van Wiel, die rare Limburgse buurman?
Veel vragen kortom, die in dit verrassende, grappige en bij vlagen ontroerende boek langzamerhand beantwoord worden.

"Kris dus" is geen onbegrijpelijke literatuur, bevat geen grote wereldverbeterende boodschap en er komen ook al geen dampende seksscènes in voor. Maar deze psychologische roman leest als een trein en is een absolute aanrader. Behalve voor aanstaande ouders!

Dit boek is echt "hard". Kris

Na de humoristische romans " 't Mag geen naam hebben" en "Dat wil je niet weten" en gebundelde radiocolumns "Mest is meestal poep", is "Kris dus" het vierde boek dat van Yvonne Hensgens (1969) verschijnt.

Schrijverspunt
28 oktober 2019