Laat me niet alleen

Rank 8400 Gelezen 208 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 176 Favoriet 8 Recensies 23
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 7 Top25's 1   Topics 0   Leesclub

‘Laat me niet alleen’ is een aangrijpende en intrigerende roman, waarmee Sarah Armstrong haar lezers dwingt na te denken over ongemakkelijke kwesties.

Als Anna nieuwe buren krijgt en de blauwe plekken van hun jonge dochtertje ziet, belt ze de politie en kinderbescherming. Maar niemand luistert. Dus als de 5-jarige Charlie aanbelt en om hulp vraagt, weet Anna dat het op háár aankomt.

Wat zou jij doen? Zou jij het kind in je auto zetten en wegrijden? Zou je het kind verborgen houden en naar de andere kant van het land rijden? Zou je liegen tegen de politie? Tegen haar moeder? Hoe ver zou jij gaan om het kind van een ander te redden?

Sarah Armstrong begon haar carrière als journalist, maar legt zich inmiddels toe op het schrijven van romans. Ze woont met haar man en dochter in Australië. Met ‘Laat me niet alleen’ stelt ze op indringende wijze haar lezers voor de vraag: wat zou jij doen?

‘Laat me niet alleen’ is perfect voor de lezers van ‘De verloren kinderen’ van Diney Costeloe en een ideaal boek voor leesclubs.

De Fontein Romans & Spanning
04 december 2018
20 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Kamila Straatsburg Hebban Recensent

Welke prijs betaalt men voor onbaatzuchtig handelen?

door: Kamila Straatsburg 1 like

Anna staat na middernacht in haar keuken met een glas water en ziet een verhuiswagen aankomen bij haar buren. In een seconde heeft ze haar oordeel klaar:

‘…twee mannen stapten uit. Een van hen, tenger gebouwd, had een sleutelbos in zijn hand. De ander had een dikke nek en het postuur van een...

Reacties op: Laat me niet alleen