Laat me zingen

Nu Lily weet dat Chris verliefd op haar is, wordt ze geconfronteerd met harde keuzes die ze moet maken. Als ze haar hart zou durven volgen, zou de keuze eenvoudig zijn: dan zou ze Christiano Gomez beter leren kennen en een punt zetten achter de relatie met de jongen die ze al zo lang kent. Heeft Lily de moed om haar gevoelens te laten spreken en alles op het spel te zetten om Chris in haar leven binnen te laten? En als ze dat doet, loopt ze dan geen enorm risico om haar toekomst te vergooien..? 'Laat me zingen' is het derde en laatste deel in de Dans met me-serial, de nieuwe serie van Lizzie van den Ham.

Is Laat me zingen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Laat me zingen