Laatste seizoen

In Laatste Seizoen laat Vonne van der Meer ons voor de derde keer kennismaken met de verschillende gasten van Duinroos, een vakantiehuis op een waddeneiland. In het vroege voorjaar arriveert Hans op het eiland. Hij is geschaakt door zijn energieke echtgenote. De schrik slaat hem om het hart als de bus stilhoudt voor Duinroos, het huis waar hij vorig jaar met een andere vrouw was. Twee eilandbezoeksters worden, als ze een bungalow te koop zien staan, verteerd door hebzucht. Ten slotte keert Martine voor de derde maal naar Duinroos terug, dit keer vergezeld door haar petekind Maartje.

Is Laatste seizoen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Laatste seizoen