Laten we het er maar niet over hebben

Laten we het er maar niet over hebben

Gelezen 40 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 21 Favoriet 3 Recensies 5
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Laten we het er maar niet over hebben van Akwasi, bekend van de band Zwart Licht en optredens in De Wereld Draait Door, is een bundel met de impact van een vuistslag.

Laten we het er maar niet over hebben gaat vooral over ongemak in communicatie. We spreken bijna nooit uit wat we werkelijk denken. We houden onze gedachten voor ons of geven een veilig antwoord en omzeilen het probleem. Laten we het maar niet over hebben. Waarom doen we dat?

Akwasi gaat het omzeilen te lijf. Of het nu gaat om je haar of je hoofddeksel, je taal of je Nederlands, je adem of je tanden, je kleur, je houding, je kookkunsten, je familie, je verzwegen geschiedenis, je hartkloppingen, je stijl, je geloofsovertuiging, je seksuele geaardheid, je fobieën of je achtergrond. Akwasi is een meester in het vertellen van verhalen. In zijn overweldigende debuut Laten we het er maar niet over hebben komen al zijn talenten samen.

'Laten we het er maar niet over hebben? Ik ga het er tóch over hebben.' - Akwasi

Poëzie
Ambo|Anthos
09 oktober 2018
24 oktober 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Salustia

Marvin O. Hebban Recensent

Pittige bewustmaking beloofd, botte negativiteit geleverd

door: Marvin O. 4 likes

Akwasi (1988, voluit Akwasi Owusu Ansah) houdt zich op diverse manieren bezig met taal en cultuur. Hij rapt, acteert, schrijft, presenteert op radio en tv en waagt zich ook aan spoken word. Met zijn muzikale projecten haalde hij al meerdere prijzen binnen. Hij startte ook een eigen platenlabel,...

Reacties op: Laten we het er maar niet over hebben