Meer dan 5,2 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid

Grote gedachten in een klein boekje

Het Grote gedachten in een klein boekje biedt troost in tijden van crisis, een hart onder de riem indien nodig, maar vooral een gunstig duwtje in de rug, want optimisme kan duurzaam zijn. Lang verhaal kort: How to be a changemaker.zal niet altijd gezellig zijn.
We volgen Akwasi’s innerlijke processen rondom microrevoluties en radicale verandering. Wanneer blikken kunnen doden en woorden pijn doen, beseft hij steeds meer wat gedachten veroorzaken. Hoe essentieel is het om groot te blijven denken in steeds veranderende tijden? Wat gebeurt er met jouw belevingswereld als je besluit tegen de stroom in te gaan? Waarom is veerkracht belangrijk? En hoe zien we de rol van humor hierin?
Het boek is een emancipatoir pleidooi voor ideologisch groot uitgedachte kleine stapjes. Het bevragen, in twijfel trekken en onderzoeken van dat wat al is. Wie zegt dat het niet anders kan? Of anders mag?
Toon details

Is Grote gedachten in een klein boekje het boek voor jouw Reading Challenge?
Op naar de challenge

Populaire boeken in hetzelfde genre

Boeken van dezelfde auteur

Gesponsord

Als lezer word je uitgenodigd mee te denken en krijg je voldoende hints en vermoedens toegespeeld en toch sta je continu op het verkeerde been.

Doe mee aan de Hebban Boek van de Maand Challenge en lees mee met de Hebban Crew. 16 verrassende boeken in 16 maanden!

Reageren op Grote gedachten in een klein boekje

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie.