Lava

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 4
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0
Libris literatuurprijs winnaar Abdelkader Benali roemde haar verhalen: ‘Ze raakte me in het hart!’

Flaptekst
Fleur is een levenslustige, poly-amorische, jonge vrouw, die samen met haar partner een kunstgalerie runt. Prettig in de omgang, aantrekkelijk en bruisend van energie legt ze makkelijk contacten. Connecties die vaak verder gaan dan gebruikelijk, want Fleur houdt van de goede dingen van het leven én van erotiek. In tegenstelling tot het woord ‘delen’ komt ‘ontrouw’ in haar woordenboek niet voor.
Fleur is een groot liefhebber van verleiden en verleid worden en deelt dit gul met degenen die haar na aan het hart liggen. Innemende mannen en aantrekkelijke vrouwen om mee te praten, te lachen, te eten, maar zeker ook om met veel plezier de liefde mee te bedrijven. Van nature is ze wat verlegen, maar als haar altijd sluimerende vlindertjes zich eenmaal roeren, gaat ze er volledig voor.

Biografie

Fenne van Heemstede (1979) is geboren in Vlaanderen en groeide op in Nederland. De kosten voor haar studie Rechtsgeleerdheid knipte ze als goedlachse kapster bij elkaar. Hoewel ze meer dan bang is in het donker, vindt ze juist daar de inspiratie voor haar succesvolle oeuvre. Meditatieve momenten brengen haar naar een verborgen wereld vol erotiek die ons via haar pen en potlood bereikt. Haar schrijfstem is zacht, haar verhalen vol genot.

Ambilicious LLP
18 december 2018