Lefregels

Lefregels

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
In Lefregels zijn alle gedichten van Tanja Helderman over afscheid, verlies en rouw verzameld in één themabundel. Rouwen bestaat bij de gratie van liefhebben. Loslaten bij de gratie van lef hebben. Er zijn geen wetten die voorschrijven hoe je moet omgaan met verlies. Geen regels die je vertellen hoe je moet omgaan met rouw. De intensiteit van rouwen is voor iedereen verschillend. De essentie voor iedereen gelijk. Rouwen vergt moed om je te verbinden met je verdriet en het lef om de draad weer op te pakken; als de tijd rijp is.

Van Tanja Helderman (1974) verschenen bij Uitgeverij Palmslag eerder 'Over Leven' (2017) en 'Drijfkracht' (2018). Taal loopt als een rode draad door haar leven. Ze studeerde logopedie en neurolinguïstiek. Momenteel combineert ze haar baan als logopedist met het schrijven van gedichten. Daarnaast is ze oprichter van TAALig (op Facebook en Instagram). Op TAALig publiceert ze regelmatig eigen werk, dat veelvuldig gelezen en gedeeld wordt.
Poëzie
Poezie