Levend Wit

"ik verzin iets om bezig te blijven en niet stil te staan. Schrijven! Een uitdaging, want mijn fijne motoriek is nog steeds geen honderd procent, net als mijn gezichtsvermogen."

Na het vinden van borstkanker en vervolgens na lang onderzoek er achter komen dat ze een hersentumor had, heeft deze sterke vrouw besloten om te gaan schrijven. Geen sprookjes of andere fabeltjes, maar de keiharde waarheid. Een uitlaatklep die echt wat betekent en bij mensen een gevoel los kan maken. Ondanks de keiharde omstandigheden gaat ze altijd vrolijk door het leven en inspireert ze iedereen om zich heen.

"Levend wit, hoeveel, hoe hoog, hoe diep?
Hoe hoger hoe lichter, qua licht en gewicht
Hoe lager hoe dieper, zoveel zwaarder
zoveel zwarter, het dode zwart doet niet zoveel
maar het levend wit is zo reëel"

Is Levend Wit het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Levend Wit