Levenlangverliefd

Levenlangverliefd – kunst en poëzie, tweetalig (NL,CH)

Per gedicht een kunstwerk ter illustratie, full-color, fraai vormgegeven, ideaal cadeauboek, 148 bladzijden

Met passie en humor voert Lulu Wang u mee naar een wereld van schoonheid in woord en beeld. Samen met kunstenaars Marion Cleyne, Vincent Messelier, Steven Partiman en Sofie Xie* heeft Lulu een feest voor het oog en honing voor het hart gemaakt. Lees en beleef de droom die ze tezamen schetsen en geniet, niet met mate, maar met volle teugen.

Wonen

Met jou kan ik alleen wonen
in het kasteel van woorden
jou kan ik alleen strelen
met mijn pennenstreken.
Mij kun je alleen beminnen
met wonderschone zinnen
gefluisterd in elkaars oren
zoete letteren Eiffeltoren.

Een Belgische kunstenaar zei ooit, het brein is het grootste seksuele orgaan. Dit is het beginstation van het verlangen en het eindstation van zijn bevrediging.

*Namen alfabetisch geordend.

Voor meer info: www.luluwang.nl

Is Levenlangverliefd het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Levenlangverliefd