#Lief

Gelezen 21 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 23 Favoriet 0 Recensies 15
Literatuur & Romans Artikelen 1 Lijsten 2 Spots 1   Topics 0   Leesclub
Flo van Dieven is een stuntel, dat weet iedereen. In de liefde en in het leven. Maar ze is grappig, sympathiek en leuk bij om in de buurt te zijn, zo zeggen haar vrienden. Zelf heeft ze er meer last van. Ze worstelt na vier jaar nog steeds met de zwangerschapskilo’s, zoekt een baan, een man in haar leven
en – om heel eerlijk te zijn – naar stabiliteit. Ze heeft een pijn die maar niet over gaat. Als ze bij een begrafenis is, schieten de vragen door haar hoofd: moet je iets gedaan hebben voordat je voorgoed je ogen sluit? Een soort lijstje hebben afgewerkt? Of mag je er met de juiste intenties een zooitje van maken? Mag je ongestraft één levensgrote fout maken? Na de begrafenis ziet ze ineens overal een jongetje opduiken. Is dit weer een van haar maffigheden, of schuilt er meer achter deze keer?

Hester van ’t Hek schrijft vrolijke boeken over zaken waar de moderne vrouw mee worstelt, zowel alledaagse als iets serieuzere. Ze heeft een goedgelezen column in de glossy Gooisch.
#Lief is haar tweede roman.

Literaire fictie algemeen
Gopher