Gelezen 19 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 3

Emma de Bie treft op een dag haar vriend Eric aan met een ander. In een klap is de relatie en het samenwonen voorbij. Om het verleden voor eens en altijd achter zich te laten, besluit Emma te verhuizen. Maar Emma blijkt niet de enige gedupeerde! Ook een andere vrouw, Thérèse, werd door Eric finaal voor de gek gehouden. Tegen alle verwachting in besluiten de twee vrouwen de handen ineen te slaan om samen hun leven weer op orde te krijgen. Dat daarbij slangen en muizen voorbijkomen, een geheim uit het verleden haar achtervolgt en natuurlijk ook de nodige mannen haar pad kruisen, maakt het voor Emma niet makkelijker. Wordt de verhuizing uiteindelijk haar ondergang of haar redding?

Literatuur & Romans , Feelgood
VCL/West-Friesland
01 november 2012
9789059773158 , 9789036425407 , 9789020531992

Lezersrecensies (2)

door: Saskia 1 like
Een feelgood boek als tussendoortje, wat me toch wel verrast heeft. Els Ruiters heeft een prettige schrijfstijl waardoor ik in een mum het boek uit had. Ook het verhaal viel me totaal niet tegen, maar ik had dan ook geen hoge verwachtigen van het boek. Weinig diepgang, dat dan weer wel, maar toch...

Recensie Liefde in de steigers

door: Linsey 1 like
een lekker en prettig leesbaar verhaal. Wel vind ik het verhaal beter geschikt voor twintigers dan voor dertigers of ouder. Het is idd een feelgood boek zoals Saskia al beschreef.