Liefde in zwart-wit

Liefde in zwart-wit

Rank 1157 Gelezen 9 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 20 Favoriet 0 Recensies 5
Liefde in zwart-wit is de nieuwste feelgoodroman van Joëlla van der Breggen, bekend van Met de Franse slag.
Elise heeft het goed voor elkaar, ze heeft leuk werk bij een veevoerbedrijf, een sociaal leven en een eigen appartement. In haar vrije tijd is ze graag op de boerderij van haar broer Simon. Alleen de ware heeft ze nog steeds niet ontmoet. Zou het misschien Nick, de knappe nieuwe planner, kunnen zijn? Maar dan stapelen de problemen zich op. Nadat haar geliefde baas met pensioen is gegaan, heeft het bedrijf geïnvesteerd in nieuw voer. Als er op de boerderijen in de omgeving vervolgens steeds koeien ziek worden, valt de verdenking al snel op het nieuwe voer. Heeft de nieuwe manager uit Amerika er iets mee te maken? Elise probeert de waarheid te achterhalen, samen met haar vrienden en de jonge nieuwe veearts.

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen