Lieve John

Lieve John

Rank 248 Gelezen 35 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 104 Favoriet 2 Recensies 2
Feelgood Top25's 3   Topics 0

‘Nicholas Sparks weet hoe hij de juiste snaar moet raken.’ Daily Mail
John Tyree weet niet wat hij met zijn leven en zijn toekomst wil en stopt met school om in het leger te gaan. Tijdens een weekendverlof ontmoet hij de idealistische studente Savannah Curtis en verliest hij zijn hart volkomen aan haar. Na verloop van tijd zijn ze zo zeker van hun liefde dat ze willen trouwen zodra Johns diensttijd erop zit.
Maar dan slaat het noodlot toe, voor hen en voor vele Amerikanen: de aanslagen van 11 september zetten ieders leven op zijn kop en John voelt zich verplicht zijn diensttijd te verlengen. Het duurt zo lang voor John terugkeert, dat Savannah verliefd wordt op iemand anders en met hem trouwt. John blijft achter met een gebroken hart en de grootste uitdaging van zijn leven: Savannah is voor hem nog steeds de enige ware en hij zal zijn leven zonder haar weer zin moeten zien te geven.
De pers over de boeken van Nicholas Sparks

‘Wat het meest beklijft zijn de diepmenselijke empathie van de auteur en de vele levensinzichten die hij zijn personages meegeeft.’ Noordhollands Dagblad
‘Sparks heeft een talent om te raken aan wat ons menselijk maakt.’ Irish Independent
‘Sparks’ boeken zitten vol diepe emoties en onverwachte wendingen. Tranen gegarandeerd.’ People

Romantiek
Boekerij
07 mei 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 17,99 Bestel het e-book € 11,99

Lezersrecensies (2)

Weeral een pareltje

door: Sabine 1 like
Als de jonge John zijn leven op een rijtje zet komt hij er achter dat hrt niet zoveel voorstelt. Hij besluit in het leger te gaan. Tijdens zijn verlof leert hij Savannah kennen. Hoewel John niet in de liefde gelooft, merkt hij toch dat het bij Savannah anders is. Wanneer hij na zijn verlof terug...

Alweer een prachtige roman

door: Lindsay Blockhuys 1 like
De rebelse John besluit dat hij genoeg heeft van school en gaat het leger in. Tijdens zijn vakantie leert hij de knappe Savannah kennen. Ze beleven een heerlijke tijd en hebben het zelfs al over trouwen. John heeft echter nog dienstplicht en moet dus terug op missie. Enkele maanden voordat John...