Little escapes

Little escapes

Er even tussenuit knijpen, spijbelen van het dagelijks leven - misschien zelfs helemaal impulsief. Soms is het precies wat je nodig hebt. Kinderen bij opa en oma en gewoon gaan! Met je partner, vriendinnen of lekker helemaal alleen. Daar hoef je helemaal niet ver voor te gaan. In Nederland en Vlaanderen zijn er 208 uitstekende adresjes waar het goed toeven is.
Maartje Diepstraten, reisblogger van het populaire Barts Boekje, is expert in goed leven, luieren en genieten. Zij heeft alle plekken persoonlijk getest en geselecteerd voor deze gids. Grote steden als Amsterdam en Rotterdam ontbreken natuurlijk niet maar er is vooral veel aandacht voor de plekken waar je niet snel aan denkt zoals Brummen, Apeldoorn, Kessel, Schagel, Wolphaartsdijk. De beste plekken om koffie te drinken, eten of om wakker te worden. Het voorwerk is al gedaan, je hoeft alleen nog maar de tas te pakken.

Reizen & Talen
Reisgidsen Benelux